Ben 8 cm ile sezaryana alındım bebek düşmemişti ,tansiyon vardı ,su bitmişti ,kan geliyordu vs .Sezaryan esnasında anlaşıldı plesanta yapışıklığıda herşey normel gözüküyoruz olması gereken yerde olduğu için 2 saat sürdü tampon yap dur kan kaybı aşırı oldu .5 gün yattım Hastanede rahim toparlayıcı bi yerden magnezyum verildi 2 gün devamlı zaten Diren taktimışlardı felan .Bilgi alan varmı bu konuda birdaha ki Doğum nasıl oluyor herdaim risk artarak çoğalıyor mu 🤷♀️.