Arkadaşlar merhaba , 25 günlük bebeğim var. Emzirirken karnı sürekli gurluyor. Sancı gibi anlık ağrısı oluyor. Uzun süreli ağlama krizi yaşamıyoruz ama sancısı olduğunda huzursuz oluyor.Üşütmüş olma ihtimaliyle ayaklarını sürekli sıcak tutmaya çalışıyorum. Biogaia damla vermişti doktor bağırsak düzenleyici diye. Ondan çok etki alamayanda oluyormuş. Bu durumla ilgili fikirleriniz ve önerileriniz varsa bekliyorum🙂 teşekkürler🌸