merhaba kızlar 2 tane kızım var tahlil yaptırdık gecen hafta biri 8.5 aylik biri 4.5 yasinda internetten baktim ly degerleri kucuk kizimin 75 buyuk kizimin 60 yuksek gozukuyor sizdede yuksek olan varmiydi internetten okudum moralim bozuldu :(yorumlariniza ihtiyacim var lutfen bilgisii olan yazabilirmi