Kızlar cumartesi çürük olan dişimi çektrdim ve uyuşma geçtikten sonra baya Bi ağrı başladı ağrı kesici yedim bşrqz geçti ve çekilen dişimin bölgesi komple yara olmuş dudağım bile bu ağızda yara normal mi olması canımı çok acıtıyor ve hala çekilen dişimin eti ağrıyo normal mi öncden diş çektiren bilgi olan yazabilirse sevinirim 🤦🏻♀️