Yusuf20 doğrudur bizde devletde yaptıramdık ama iki yaşından sonra yapmıyolar diye biliyordum,bir arkadaşım 2-6 yaş arasında yaptırdı maalesef oğlumda sünnet sonrası kekemelik oluştu.Bikaç doktora götürmüşler 2-6 yaş arası yapılmamsı psikolojik açıdan çocukda kalıcı hasarlar bırakılabiliyormuş.kekemelik gbi.