Perihanokutan Bu bahsettiğiniz 2 yaş sendromu maalesef. Aşırı sinir (dişler sıkılır sinirden) başına buyruk, paylaşımsız, söz dinlemeyen, inatçı, kendinden küçüklere vurma eğilimi, bağırma, ağlama, istediği olmayınca kendini yere atma… Aklıma gelenler bunlar. En çekindiğim 4. Ay atağı ve 2 yaş sendromudur. Allah bütün anaların yardımcısı olsun 🤲🏻