Hasretumut sen mutsuz olup üzüldükçe bebek hisseder annesi. Neden sen kötü bir anne değilsin bebek o ağlayarak iletişim kuracak. Acıkınca, uykusu gelince, gazı olunca, canı sıkılınca, üşüyünce, sıcaklayınca bunları hep ağlayarak anlatıcak. Zamanla neden ağladığını anlarsın hepsi geçecek merak etme. Aşırı kusuyorsa reflü olabilir doktora götürdün mü