İyi geceler bebeğim 2 aylık oldu dün. Bir haftadan beri günde 2-3 kez ağlama krizine giriyor ağlamaktan kırmızı oluyor resmen ne kucakta ne pışpışla ne sallayarak çok zor sakinleştiriyoruz. Ve uyumuyor zaten uyumuyodu pek şimdiye kadar ama bu şekilde ağlamıyodu çok. Acaba uykusuzluktan mı yapıyor bilmiyorum. Akşam 10 gibi yatıyor sabah 6-7 ye kadar gece 3-4 kez kalkıyor her kalkışında bazen yarım saat bazen bir saat uyanık oluyor emmesi bitse bile. Sadece bi kalkışında emdikten sonra hemen uyuyo. Sabah 6-7 den sonra da akşam 10 a kadar toplasan 2 saat uyuyor o da 4-5 parça 25-30 dk şeklinde. Gaz damlası olarak biogaia ile sab simplexi kullanıyodum onlar bitti şu an metsil kullanıyorum ilave olarak da biogia alıp vericem. Şimdi belki gazı var diyorum ama gazını da iyi kötü çıkartıyor ve gaz ağlamasını sancısını biliyorum. Doktora da götürdük muayene etti bişeyi yok dedi. Gündüzleri nasıl daha uzun uyutabilirim uyumadığından huysuzlaşıyor da ne kucakta duruyor ne pusette ne beşikte ne yüzüstü ne sırtüstü anca evde kucağa alıp biraz gezerek sakinleşiyor ağladğı zaman. Gündüzleri pusete koyup sallıyorum belki uyur diye yok, kucakta pışpış patpat yapıyorum yok, beşikte hafif sallayıp beyaz gürültü elektrik süpürgesi vs açıyorum yok, bacaklarımda sallıyorum yok, omzuma koyuyorum yok yani uyutamıyorum bi türlü uyutsam bile dediğim gibi 25-30 dk yı geçmiyor gündüz uykusu. Bi hafta öncesinde gündüz bari bi buçuk iki saat uyuduğu oluyodu tek seferde şu an o da yok. Napcam bilmiyorum