Oglusm Musam Vitma karadut özünü öneririm canım gıda mühendisi bir anne yapıyor instagramda sayfası var herkes bebeği için onun ürünlerini kullanıyor 1 haftadır bende kullanıyorum düzelmeler oldu kahvaltıdan sonra 1 tatlı kasığı düzenli veriyorum
Musam almisinannesi kaç günde bitirdiniz kaç ml di ? Bir de nasıl kullandınız sabah aç karnına mı ve ne kadar ölçüde verdiniz ? Kusura bakmayın çok esoru sordum ama merakımı mazur görün 🙏
almisinannesi Musam yenı aldfım bı saatyı yok gun ıcındebı tatylı kasıgı vetdım ıkı hafta oldu actı bıraz ama
almisinannesi Musam aunen ac karna verınce ıstah kapatıyor kahvaltının yada yemegın ysanınba sulandırıp verıyorum
Musam almisinannesi tamam canım sağol bende vitma’dan aldım yarın başlayacam bakalım inş bizde de işe yarar 😇🙏
Cigdemino Musam Merhabalar ben de Vitmanın karadut özünü uzun zamandır kullanıyorum. Sabah aç karna kahvaltıdan hemen önce bir tatlı kaşığı kadar veriyorum. Sanki faydası oldu gibi iştaha. Umarım size iyi gelir, iştahsız yemeyen çocuk çok zor🥲