adenly 2 aylık bebeğim var emziriyorum ve saçımı boyamak istiyorum bi zararı olur mu bu konuda tecrübeli anneler var mı?
Tugce adenly ben de öyle bir ekşın yapmak istedim 😅 kendi emzirme danışmanıma sordum organik boya kullanabilirsin dedi. İnstagramdaki bir danışmana da sordum. O da aynısını söyledi. Teyit ettiğime göre bu şekilde. Organik boyalar tırt olacağı için vazgeçtim boyatmadım.
Ebubekirinannesi16 adenly daha 3 gün önce boyattım ama benim bebegim 5 ay 27 günlük boya varken saçımda emzirmedim yıkadıktan sonra emzirdim o ara çorba içirdim, 3 ay sonrası boya önerdi kuaför genelde gelenlerde o şekilde alıyor 3 ay öncesi vurmuyor
Derinsart adenly dibe uygulama yaptırmadan ışıltı attırdm ben öyle seyler bakabilirsinşz belki ombre sombre ışıltı
Kbracnar adenly ben boyamıştım daha sonra açık renk yaptırmak istedim emzirirken açıcı kullanılmasını kuaför önermedi diplere temas ettiği için ve ağır kimyasal olduğu için onermiyoruz dedi
Sevvalinannesi adenly ben de boya aldım ama organik boyayın yazan yazılar okuyunca boyamadim duruyor oyle