Merhaba anneler oğluma hipp combiyotik mama kullanıyorum doğduğundan beri fakat dört gündür mamayı içmek istemiyor mamayı yeni aldık içerik değişikliğimiz söz konusu aynı durumu yaşayan var mı yoksa tadını mı beğenmiyor anlayamıyorum kavanozun dibinde kalan eski maması vardı onu verdim yine aynı sorun oğlum dört aylık görüşlerinizi rica ediyorum