LeMabelle Emzirdikten sonra sol memede iğne batma Veya elektrik çarpıomuş gibi bir acı oluyor. Dayanılmcak kadar sinir bozucu bir acı. Yaşayan varmı nedeni nedir ?
Tugce LeMabelle bildim bildim. Meme ucunuza flaşla iyice bakar mısınız her açıdan? Minik bir su topu göreceksiniz orda. İsmi süt incisi, süt tıkanıklığı. İğne ucunu yakıp patlatıyorum ben malesef başka türlü rahatlamıyorum
cydcvk LeMabelle bebeğiniz daha küçük sanırım ilk aylar olur. Bol bol emzirin. Bikaç ay sonra terbiye olur memişler. O değil de le mabella markasıyla ilginiz var mı
HazelO LeMabelle valla tek çare yine emzirmek ve sagmak. Duştayken masaj yapın. Bir adım sonrası mastit çünkü. Bu acı mastit acısının yanında sonra sıfır kaliyor
NldTk Tugce ay bendede aynı sıkıntı var tırnağımla cıkarmaya çalıstım cok canım yandı hala geçmedi günlerdir böyle
Kumruu Tugce bende de oluyor ya su toplanıyor ama minikten biraz büyük patlatıyorum mecbur bide beyaz kabuk oluşuyor bi sorun olmaz değil mi
Tugce LeMabelle his yok. Ufak bir delik 😂😂 emzirirkenki acı hiç hoş değil ya. Lohusalığa selam çakıyor sanki
Tugce Kumruu yok sorun olmaz. Yalnız sebebi hatalı emzirme. Benimki dönem dönem hoyrat emiyor o zamanlar oluyor
Kumruu Tugce valla iki tarafı da aynı şekilde emiyor ama neyi düzeltmem gerektiğini çözemedim başını gömüyor bazen ondan mı oluyor acaba