Agahinannesi öncelikle çok geçmiş olsun inşallah tedavi süreciniz her şey yolunda olsun🙏 Memeden kesmekte ben çok zorlandım ama başardım. Öncelikle ben azaltarak konuşarak kesmeyi planlıyordum fakat bebeğim buna asla uyum gösteremedi belki zamanı değildi belki ben acele ettim bilmiyorum ama ben her azaltma ve konuşma girişimimde o daha çok emmek istedi ve emdi. En sonunda çokca bezdiğim bir gecenin sabahında gün içindeki ıvır zıvır emmelerini tamamen kestim. Şöyle yaptım, sabah kalktık kahvaltı sırasında dedimki annecim sen artık büyüdüğün için memideki sütlerin tadı ekşimiş sadece sen uyurken tatlı gelecekmiş dedim. Kızım tabi anlamadı çünkü kahvaltıdan kalkar kalkmaz meme diye tutturdu ben olmaz ya da oyalamaya çalışmadım. (Kızım çok çok emiyordu günde en az 50kez falan diyebilirim gecede sabaha kadar) neyse ben sabah kalkar kalkma 1bardağın için limon sıkıp birazda tuz koymuştum, hemen ona çaktırmadan mememe sürdüm. Gel tadına bak ama tadı ekşimiş, çok kötü olmuş çünkü artık sen büyüdün ve bu yüzden tadı bozulmuş diye tekrar ettim. Sonra memeyi ağzına aldığı gibi kapat kapat dedi. Öğlen uykusuna kadar sormadı. Uyku saati geldiğinde annecim uyku saati geldi memilerde süt tatlanmış hadi emelim dedim emdi uyudu. Gece uykusuna geçerken ve gece tüm uyanmalarında serbestti emmesi. Bu şekilde 2 ay sürdü. 2ay sonunda yine bezdiğim bir gecenin sabahında öğlen uykuya geçiş ve gece emmelerinide tamamen bitirdim. Tamamen bitirdkten sonra 3 4 gün gece uykuya geçişlerde zorlandı çünkü 21ay sadece memede uyumayı bilen bir bebekti. Biraz uzun anlattım belki fikir olur diye kusura bakmayın . Tekrar çok geçmiş olsun 🙏