Sağlıklı nur topu gibi bebeğim var Allaha şükür 3 ay 6 günlük. Başta sarılıktı sık emzirdim alarmlar kurdum aç kalmasın diye vs. 2 haftadan sonra da kendi uyanıe dedi doktor ben ellemedim ama bu sefer çocuğum geceleri 1 saat 1,5 saat uyuyor. Sonra gözleri kapalı ağlıyor sızlıyor. Gazlı bir bebekti tamam 3 ayda geçer dedim yok yok benim deliksiz 3-4 saat uykum yok çok yorgunum. Kakasını yapamıyor ıkınıyor ıkınıyor ne zaman geçecek ya ben ne zaman 4 saat 5 saat uyuyacağım? İsyan değil. Tek istediğim biraz dinlenip ona daha iyi bakabilmek. Sallamıyordum başlarda ama sonradan sallamaya da alıştırdım ayakta kucakta devamlı sallanıyor uyku için sallamayı bırakmak istiyorum ama mücadele edecek gücüm halim yok ben ne yapacağım? Bu halimle bebeğime de verimli olamıyorum tabii oynatıyorum ilgileniyorum okşuyorum seviyorum ama sallamak istemiyorum mesela yapamıyorum