kullanilmiyor1205 Aroske 3 saatte bir 90 cc veriyodum ama arada emziriyodum emzirmediğim zaman 120 cc
tmrskbr Aroske mamasına göre değişiyor bazı mamalar daha doyurucu. Hipp kullanıyorum bebeğim 3 aylık 2-3 saatte bir 90 içiyor. Bebeğim 4 kilo doğdu şuan 6 buçuk kilo
Cigdem26_ Aroske ben 4 aylıkken 150 veriyordum 2 2 bucuk saatte bir suan 5 aylık yeni yeni 180 vermeye basladım oda 2 bucuk 3 saatte bir 🙄
Yagmur29 3 ayı geçtikten sonra 3 4 saate bir beslenme yapılabilir demişti doktorum banada 90 120 civarı alıyordu bebeğimde