Hanımlar selam.
Kızım 8 aylık şuana kadar daha hiç mama vermedim. Ama yarın ise başlamam gerekiyor sütümü sağmaya çalıştım defalarca ama olmadı en fazla 30cc geliyor iki göğüsten.
Ama kızım emince gayet iyi geliyor yani kilo alımı felan iyi sürekli memede sanırım dolmuyor o yüzden. Malum sağamadigim için ama aldım bu gün günde 6 saat calisicam gelince emziricem ben yokken mama verecek annem ben gelenr kadar bir öğün ek gıda iki defa mama vermesi yeterli olur mu birde kaç cc vermeliyiz acaba.?
Tecrübeli anneler bilgi verirse çok memnun olurum mamaya dair hiç bir bilgim yok😢