_prensesannesiyim Bugün patatesle başladık ve kızım boğulur gibi yapıyordu çok korkuyordum müdahale etmeden de duramıyordum sürekli bogulucakmis gibi duruyor bilgi alabilir miyim nasıl olucak ve sürekli yutkunamamis gibi hareketler ediyor sizce napmaliyim ?
Snowglobe _prensesannesiyim bnde blw yapıyorum. 8. Ayda yız. İlk tadacağı her şeyi once kendim veriyorum ne olduğunu bilsin nasıl yemesi gerektiğini anlasın diye. Sonra ona sunuyorum. Ama tabi ki bebekten bebeğe fark var. Bizim böyle ilerliyor. Suyu da öğğnden sonra veriyorum onu da kendi içiyo
tenceretavakuskana _prensesannesiyim on onbes dk sonra su verın agzına bısey yapısmadysa acelesı yok ogurmesıde ıyı bısey o reflekse sahıpler zaten xamanla cıgneyp yutmayı ogrenecek goztemınız altında bu sekılde devam edın
Aag _prensesannesiyim ben deneyekedim bile. Hiç dişi yok 7 ay dolacak, meyve emerken bile kaçsa hemen alıyorum yutamıyor boğuluyor, blw in erken bence. En önemlisi diş tabi
_prensesannesiyim MSM58- ay bide büyük parçalar alıyor ağzına yanağında biriktiriyor oguruyor bilmiyorum napicam
_prensesannesiyim Snowglobe 6 .ayda mi blw yöntemine başladınız bnde elimle ilk veriyorum yutkunamiyormus gibi oluyor ödüm kopuyor
Snowglobe _prensesannesiyim evet 6 aylıkken başladım. Ama iki dişi vardı belki o da etkili oldu sürecin çabuk olmasına
Snowglobe _prensesannesiyim siz mutlaka gözlemleyin. Öğürme refleksleri dilinin ortasında olduğu için boğaza kaçması engelleniyor. Kaçma gibi Bi durum olursa bekleyin biraz çıkarmasını. Zaten anlarsınız o an onu çok mı rahatsız ediyo yoksa çıkaracak gibi mi diye. Helmick manevrası mi ne vardı ona bakın netten bu durumlar için yapılması gereken. Onu öğrenin
_prensesannesiyim Snowglobe baktım 5 6 defa izledim ilk yardım videolarını ama kendi evladım olduğu için çok panik yaparım diye korkuyorum
Snowglobe _prensesannesiyim soğuk kanlı olmanız lazım ama. Direk blw yapmayın. Karışık gidin. Ben öyle yapıyorum mesela. Bazen eline elma veriyorum bazen muhallebi içine elma rendeliyorum. Sabah yumurta haşlarsam kendim veriyorum. Omlet yaparsam onun eline veriyorum
Aag _prensesannesiyim mesela benimki yeni birkaö kez el attı kaşığa. Normalde ellerini havaya kaldırır benim vermemi bekler hep. Kaşıkla verilecek kıvamda olur kendi yese daha doğru sanki.😅ben kaşığı eline verecek kadar rahat olamadım henüz
Aag Snowglobe aynen bende eline dilim elma ayva veriyorum ama sıkı takip ediyorum. Genelde sert ve kopması zor olanları seçiyorum