Merhaba güzel anneler 🌺
40 günlük bebeğim var. Zorla zorla zorla göğsümü tutturmuştum emiyordu uyuyordu ne güzel. Ama tabi mama destekli gidiyorduk. Günde 2-3 defa mama veriyordum. Velhasıl yüksek derecede kanımda enfeksiyon çıktı. Bu durumda 1 hafta yavrumu emziremedim. Emzirmeye tekrar başlayınca biraz sıkıntı yaşadım tutmuyordu daha doğrusu tutamıyordu. Neyse zorla da olsa tutmasını sağladım. Ama artık eskisi gibi değil. Emmeye başlayınca ilk bir iki dakika sesini çıkarmıyor sonra ağlamaya başlıyor baş edemiyorum zorluyorum napıyprum ne ediyorum durmuyor morarıyor kendini geri çekiyor korkuyorum hâl böyle olunca mecbur hemen mama yapıyorum o şekilde durup uyuyor. Ben napıcam bu böyle ne kadar devam edecek. Eski düzenine nasıl dönecek kafayı yiyecem 😔 nolur fikir verin