deletedmom4842 Hımm benim oğlum bir hafta yapmadı nasıl yapacagını bilmiyorduk katı mı sıvı mı diye bir hafta sonunda ne katı ne sıvı yogun bir kıvam olur ya öyle yaptı dışkısını. Doktora gitmedik daha. Endişe etmeli miyiz? Bir huysuzlugu yok gibi duruyor ama bilemedim şimdi siz yazınca