Motattisemuittur Az önce de post açtım şuan emiyor ve uyuyo uyku var aceba uyutmalı mı uyutmamalı muyım sürekli kontrol etsem de uyutsam olur mu kıyamıyorum üstüne atletli
TheMomm Motattisemuittur Uyumak istiyorsa uyutun ama ateşini kontrol edin sürekli soğuk kompres yapın ve ilaç verdiniz mi ?
endoplazmikretikulumiste Motattisemuittur ferahlamasa uyumaz emin ol ateş düşürücü bantlar bar alma yapıştırılıyor 8 saat etkili ondan edinin yarın çok çok ateşlenirse dr bize 4 saat arayla calpol ve dolveni dönüşümlü verin demişti tabi siz dr unuza sorun yinede soğuk bez koyun eklemlerine ılık duş iyi olur oda ısısı yüksek olmasın
Krsmngl Motattisemuittur ateşi kaç 39 falanda ateş düşürücü verin 4-5 saate kadar düşük durur o sırada uyusun toparlandın yavrucağız☺️ Ateş uyku yapar yorar sadece giydirmeyin atletiyle dursun varda karnına müslin bez örtün. Biz 41 dereceyide gördük hiç kompres yapıp çocuğu yormadım ya
Motattisemuittur TheMomm ilaç yok veremedim başı koltuk altına bez koydum ayaklarına limonlu çorap giydirdim ve atletli bıraktım ilaç yok alacak kimse de yok ondan veremedim
TheMomm Motattisemuittur Ya üzüldüm nöbetçi eczaneyi falan arasanız getirme ücretini de verebilirim deseniz ilac ateşini düşürür en azından rahatça uyumasını sağlar
Motattisemuittur Yaduuu değişiyor 37.8 oluyor koltuk altı daha sıcak boyun da 38 oluyo 4 Aylık aşıdan sonra oldu
Yaduuu Motattisemuittur üstünü inceltip bol bol emzirin. Odanın derecesini düşürün ılık kompres yapabilirsiniz. Uyumak istiyorsa uyusun vücudu toparlanır.
Krsmngl Motattisemuittur ya aslında yükselmiyorsa ona ateş demiyor doktorlar ve o derecede ateş düşürücüde önerilmiyor. Sadece duş