Mucize-1 benim bebeğim de 9 buçuk aylık. Hem emzirdiğim hem de uykusu konusunda sıkıntı çektiğim için bu sene tutamayacağım. Bebeğime tek bakıyorum. Eşim de işten gece 12 1 arası geliyor. Normal günde bile akşam yemeği hazırlayıp yemek için çaba sarfediyorum. Her koşulu düşününce bu seneyi de kazaya bırakmaya karar verdim Allah affetsin