dilrubaaa sonuna kadar okumadım postunu ama sütün daha çok artmasını istiyorsan, öncelikle gece emmelerini sıklaştırmalısın ve mamayı azaltmalısın.çünkü inan bana,beynin mama veriyorsun ne de olsa diye,sütü az üretiyor.Gerçek bu kuzum.Bol su iç, beynini sütü arttırmaya dair odakla.İnan beyinde bitiyor hepsi.sütün artmasına dair,bol bol komut yolla beyne.