14 aylığız ve o kadar çok bağırıyor ve sinirleniyor ki tarif etmem imkansız. Oyun oynarken mutlu mutlu bianda heyecan mı diyip sevinç mi diyim bilmiyorum yüzüme tırnaklarını geçiriyor. Hep tırnak izi oldum. Ya da telefon izlemiyor kapalı halde elinde elinden alınca fırlattı ve gözümün altı şişti yani bunlar aklıma gelenler. Herşeye ama herşeye bağırıp sinirleniyor yardım önerisi olan acil