[silindi] Elmas-alya dogum dan beri arpa corbası ıcıyorum gaz olmasın diye sırf seni en ıyı ben anlarım. 3 4 litre su ıcerdım onu bile kıstım
sherlock Elmas-alya ayyy ilk kez duydum ben de çok kimyon içiyorum bebiş gazlı diye. Tazyik de var. Ne içsek ki o zamann?
Elmas-alya sherlock bırak kimyonu bırakkkk 😃 bekleyeceksin benim bebeğim 4. Aya girdi göğüslerim yeni terbiye oldu.. biraz sabır.. ama mutlaka bebişe vermeden önden az sağ rahatlat.. o tazyik gazda yapıyor.. ben ilk ay onun sıkıntısını da çektim
sherlock Elmas-alya evet kıyamam çok gazlı bir de boğazına kaçıyorr sinirlenip ağlıyor emzirirken ekstra yoruluyomvalla sağcam canım çok sağ ol