DevrimciAnne Herkese merhaba 1 hafta oldu doğum yapalı yavrum sarılık ve enfeksiyondan kuvözde çok şükür sarılık ve enfeksiyon bitti ama kalsiyum eksikliğinden bir kaç gün daha tutulacak benzer durumu yaşan oldumu
Grlnl DevrimciAnne kalsiyum eksikliği ve sarılıktan yattık bizde. Doğum yaptıktan sonra evimize gidemedik direk bebek yoğun bakımına koydular bebeğimi. Paikolojik olarak çok zor bi dönem sizi anlıyorum ama geçiyor merak etmeyin. 1 hafta yatmıştım 2 gün de doğum ve ondan sonraki gün. 9-10 gün de hallolur inşallah. Önce sarılık düştü sonra kalsiyum düşüklüğü için kalmıştık. Korkmayın Allahın izniyle
DevrimciAnne Grlnl doğumdan bir gün sonra yanımdan aldılar yavrumu zor gebelik ve zor geçen sezaryen doğumum oldu sütüm de yok gibi sağım yapıp ne çıktıysa götürüyoruz zaman asla geçmiyor
Hep_mi_uykusuz DevrimciAnne sarilik icin 1 gun kilo kaybi icin bir gun gobek bagi enfeksiyonu icin 7 gun yatmiştik sizi cok iyi anliyorum ama.inanin gecicek moralinizi yuksek tutun gorup emzirebiliyormusunuz
DevrimciAnne Hep_mi_uykusuz görüp emziremiyorum sütümde yok gibi sağıp ne çıkıyorsa götürüyoruz haftada bir gün görme şansımız var her gün telefonla bilgi alabiliyoruz
0bhrasya Benim bebeğimde 1 hafta yatmişti enfeksiyondan sonra çıktı üzülme iyileşir çikar Allah’ın izniyle
Dmlyldrm DevrimciAnne bizde enfeksiyon ve sarılıktan 1 hafta yattık küvözde. Ama geçti geçiyor çok şükür üzülmeyin. Bende çok üzülmüştüm ama şimdi 1 yasında olduk bile darısı size olsun inşallah 🙏 erkekse hemen sünnet ettirin lütfen. Sünnet olana kadar tekrarladı bizde enfeksiyon çünkü. 2 aylıkken sünnet oldu öyle kurtulduk.
DevrimciAnne Dmlyldrm evet erkek kesinlikle erken sünnet istiyorduk 2600 gr doğduk çok şükür kiloda alıyor 2910 gr olmuş kalsiyum için yatıyor şu an Allah’ım ne zormuş
Mertbebek50 DevrimciAnne biz de enfeksiyondan yattık 7 gün zor bir 7 gün ama devamlı dua edelim daha kötüsü şükür olmadı diye hastanede daha iyi bakılıyor öyle düşünün belki eve gidip bir süre fark edemeseydiniz o zaman daha zor olur du iyi yönünden bakın hastane şifa hane
DevrimciAnne Mertbebek50 evet hastanede iyi bakılıyor kilo aldı değerleri düzeldi inşallah yavruma kavuşurum gebeliğim ve doğum sürecim zorlu geçti sütüm de az sürekli sağım yapıp ne çıktıysa götürüyoruz insanın karnı boş kucağı boş ne zormuş