Sezginci kuzum benimde bebeğim 1 yaşında daha 10 kilo bile olmadı çünkü Alerjik bir bebekti görenler zayıf, çelimsiz, hatta ellengeç bile diyenler oluyordu bu yüzden insanlarla çok kavga ettim. Diş döneminde çok fazla hasta oluyordu kalsiyum alamadığı için çok bitkin düşüyordu iştahsız oluyordu süt ve süt ürünleri alerjisi var beni de sadece 4 ay emdi şuan yeni yeni toparlamaya başladı takma kafana ben kavga ederdim yediremem kendime sinirli bir insanım ben kimsenin çocuğuna laf etmem benimkine de ettirmem sakin biriysen takılma fazla benim kadar sinirliysende altta kalmazsın zaten ama sağlıklıysa da afedersin millete halt yemek düşer.