Şeker parem prensesim hasta oldu çok üzgünüm kışın hiç hasta etmedim bu güzel havada hasta oldu çok moralim bozuk 16 aylık kuzum büyük ihtimalle grip burnu akıyo balgamlı öksürüyor duş aldırdım şimdi uyuttum fakat odasında rahat nefes alsın diye ne yapabilirim kimileri buhar diyo kimileri soğan kürü sizin bi bileğiniz varmı gece burnu tıkanmasın diye ne yapabilirim şimdiden teşekkür ediyorum