Eceedemiiir Kızlar 28 ocakta sezeryan doğum yaptım 1 aydan fazladır da sürekli karın ağrısı yaşıyorum aranızda yaşayan varmı sürekli tuvalete gitme isteği bazen yapıyorum bazen yapmıyorum çok sıkıldım bu durumdan
Cigdem26_ Eceedemiiir canım eğer doğumdan sonra düzgün dinlenmediysen olabiliyor bende dinlenmedim 1 ay 1 bucuk ay çektim o ağrıyı