Kızlar merhaba size bı gunumu anlatmak istiyorum içime sinmeyen şeyler var sabah uyanıyoruz mamasını yedirip altını değiştirip yatakta oynuyoruz biraz sonra içeri götürüp yere koyuyorum donuyo orda surunuyo ama iki dk sonra bagiriyo tekrar çeviriyorum sırt üstü yine aynı bende o arada evi toplayıp kahvaltı mi yapıyorum sonra uyuyo 1 saat kadar yine uyandıktan sonra mama sandalyesi ne koyip biseyler yediriyorum oynuyoruz vs sonra yine yere bırakıyorum eline soğan havuç falan veriyorum dişini kasisin diye böyle böyle akşam oluyo yani benim onla oynamam sevmem şarkı söylemem ona yetiyormudur başka ne yapabilirim sanki çocuğu bosluyomusum gibi geliyo ama yapacak başka bişey yok sanki sürekli yerde sizin bebeklerinize öyle mi siz neler yapıyorsunuz bu arada bazen dizimde bazen koltukta oturtmaya calsiiyorum ama devriliyor oturamiyor 6 buçuk aylık oğlum