Merhabalar ❤️ Oğlum 22.5 aylık şuan doğduğundan beri bi huysuzluk hırçınlık var fakat bu 2 yaş sendormuyla daha da arttı . Bu zamana kadar karşısındaki çocuklara vurma , itme gibi davranışları olmuyordu . Bi kaç zamandır bunlar başladı. Mesela bugün parkta kumda oynarken yanımıza muhtemelen aynı aylarda bi kız bebek geldi annesiyle sadece bakıyordu çocuk bunlara oğlum direk itti kızı , düştü oturdu. Ben oğlumu uyardım annesinden özür diledim . 5 dk sonra kaydırağa çıkarken merdivene oturdu arkasından gelen çocuğu ayağıyla itmeye çalıştı yine uyardım . Eve gelince güzelce anlatıyorum bu şekilde arkadaşlarını itmemen gerekiyor , ittiğinde canı acıyor üzülüyor diyorum. Anne arkadaşı ittim tekrar iteyim diyor 😞 bu durumu yaşayan annelerimiz var mı nasıl bir yol izlediniz nasıl davranmam ne söylemem gerekiyor ? Bir de şu durum var herkesten parkta ya da misafirlğie gittiğimzde oyuncaklarını alıyor izin istemedim diyorum aldıktn sonra alabilir myim diyor ama havaya yani alıp başını gidiyor kendine gelince hiç bir oyuncağını paylaşmıyor🙄🙄