Gulizartas Merhaba anneler nasılsınız? kaç aylık oldunuz? bebişler nasıl ? 💤 biz çok iyiyiz 9 ay 2 günlük olduk ama dişlerimiz yok 😂😂 bekliyoruz bakalım sohbet edelim biraz ❤️
Elisa34 Gulizartas merhaba çok şükür biz iyiyiz bebeğim 2 ay 7 günlük aşı olduk bugun bebeğim cok huzursuz bugun cok agladı yavrum
Hafsahuma6-1 Gulizartas 43 günlüğüz 🤭😁 biraz gazlı biraz ağlamalı biraz uykulu ama çok şükür tatlı yorgunluklar 😅
bisenakillisinzaten Gulizartas 7 aylığız sanırım diş geliyor bu günlerde biraz huysuz ve uykuya geçerken çok ama çok ağlıyor 🥲
Gulizartas bisenakillisinzaten inş rahatlıkla çıkartırlar en çok korktuğum diş bakalım bizde bişey şimdilik ❤️
Mihriban36 bisenakillisinzaten dis gelince mi uykuya gecis de agliyorlar benim bebegim 6 aylik oldu dun iki haftadir uyutana kadar olduruyor beni
Tatlican AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bence guzel sadece 4yasina girecegi zaman 4ay sendrom yaşadı olur olmaz herseye agladı onun haricinde cok guzel evde ufak tefek yardimlar bile yapiyor 🤗
babyackgz Gulizartas kızım 13 ay 28 günlük oldu bu ara uykuyla ilgili problemler yaşıyoruz biraz ama geçecek inanıyorum 🙏🏻 oğlumda 2 ay 9 günlük sürekli emmek istiyor ah bir de kucak 🤭
Bsraaakrs Gulizartas biz tam yarın 6 aylık oluyoruz baya huzursuzuz sanırım dişler geliyor uykuya geçişler facia 🤦♀️ birde üstüne hasta oldu öksürüyor öyle geçiyor işte 🌸