Findiks Uyku annelik için bebeğimizle daha sabırlı ve pozitif bir iletişim kurabilmek için çok fazla önemli, benim bebeğimi ben doğduğu gibi uyku eğitimiyle büyüttüm şimdi 4 aylık 11 de yatıp sabah 6 da beslenmeye uyanıyor gece de bazen bir defa uyanıyor ama ilk dönemler gaz sancısından hiç uyumadığı atak haftasında 2 gün hiç uyumadığı oldu o çaresizliği çok iyi bilirim. Ben kullanmadım ama kullanan bi arkadaşım vardı. baybay damlası diye bir şey varmış bitkisel bebeği uyumuyor onun için o damladan verip gece boyunca uyduğunu söylemişti kendim kullanmadım size de tavsiye edemiyorum ama iyice araştırıp bi zararı yok ise kullanabilirsiniz sonuçta bebeğinizle iyi ilgilenebilmeniz için sizin de uykunuzu almış olmanız gerekiyor, bebeğiniz de rahat edebilir uyudukça dinlenecek çünkü.