Ayyy kızlar mastıt oldum sandım pompadan 3 saattr çekiyorum 1 gram tıkanıklık açılmadı gogusum dopdolu taş gibiydi bebeği emzirdim tek seferde geçti ya çok şükür demem o ki bebeğim doyuyor mu emzirince kaç ml içtiğini göremeyince içi rahat edemeyenler için yazdım