Merhaba hanımlar.. ekgıdaya başlıyoruz.
Yoğurdu nasıl mayalıyorsunuz? Dışardan mı süt alıyorsunuz yoksa pastörize süt mü ? Bazı kişiler “doğadan” prebiyotikli maya kullanıyormuş. Bazıları activia yoğurduyla mayalıyormuş. vs vs
Kafam iyice karıştı, hele bi el atın sizler nasıl yapıyorsunuz :))