Merhaba arkadaşlar
Gennel olarak uslu ve uyumlu bir bebeğim var 6 aylık. normalde birşey istediğinde yada istemediği birşey olduğunda sıkıntısını mızırdanarak ve sonunda ağlayarak ifade ederdi ama iki haftadır mesela mama sandalyesine koyuyorum ama istemediğinde sıkıldığında kendini sıkıyor kasıyor ve mızırdanarak sesler çıkarıyor sanırım artık alışkanlık haline getirdi her birşey istediğinde vucüdunu sıkıyor geriye doğru kendini itiyor acaba neden böyle oldu bilen var mı ? büyüdüğü için mi böyle yoksa benimle mi alakalı 1 aydır büyük psikolojik sıkıntılar yaşıyorum acaba onumu hissediyor ve ilgim yeterli gelmiyor bilemedim 🥺😔