Zlhavr01 Oğlum pişik oldu. Sebebi Bez markası değiştirdik. Hâlâ geçmiyor neredeyse 2 hafta olacak ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz
crazymommy Zlhavr01 Geçmiş olsun canım bizimki de öyleydi pişik diyor duk ama mantar mış 😒ilacını bulmaz san iyileşmiyor malesef 😒
Merveovunc-1 Zlhavr01 trosyd krem kesinlikle. Günde iki kez sür. Günün diğer saatlerinde de kantaron yağı sür. Islak mendil vs silme. Yıka poposunu