Birisimbulamayan Bebeğim 60 günlük oldu 40 I çıkmasına rağmen kanama devam ediyor parça pıhtı şeklinde değil doğumdan 1 hafta sonra ultrasonla baktı bişey yok demişti kanama hala kesilmedi böyle olan var mı