Hsrtgndz genel yardim icin geldim de oylesi daha iyi olur yani durumum yok de faturalarimi odemekte gucluk cekiyorum de gida da verirler belki. ama sadece elektrik icin giderim dersen elektrik yardimi icin geldim diycen. zaten teste sokuyolar gelir testine. onun sonucuna gore yardim veriyolar.