emy_yucek canimbebegimm bende olamamıştı o konu hakkında bilgim yok malsef doktorunuzla irtibata geçin yada yakın zamanda hemen gidin o size dogru bilgiyi verir
MySunny canimbebegimm ama yok, şuan,bunlarla uğraşamam dersen, elinle gögüsünü güzelce sağabilirsin,bardağa falan, sütün varsa eğer,makinadan daha güzel sağıyor el yöntemi.İnternetten vidyolarını bulabilirsen bak,elle sür sağmayı.
Theanaaa canimbebegimm canim bende oldum bebeği emzir sonrasında kalan sütü sagmak zorundasın süt birikirse daha kotu oluyor. Sonrada dayanacagin kadar sicak birde soguk su ayri kaplaea koy ikisinede bez koy ard arda bi sicak bk soguk uygula genel cerraha gittim o söyledi bunlari ve o şekilde iyileşme oldu. Eger olmasa ameliyat dedi çünkü ultrason cektiler iltihap gözüküyordu antibiyotikte kullandim iltihap gitmesi icin