Comologgo İyi akşamlar kızlar Oğluma asilari pazartesi yaptık üstünden bı hafta geçti Oğlum aşıdan sonra kendine gelemedi aşırı zayıfladı sürekli halsiz bakıyor.cok ağlıyor bu kadari normal mi
Baakpnr- Comologgo neden zayıfladı canım emmiyor mu Ya da mama mı içmiyor . Biz de hiç bir şey olmamıştı 2. Ay açısından sonra . Ateş ve huzursuzluk yaşayanları duydum ama zayıflamasını anlayamadım.inşallah bilen anneler varsa yardımcı olurlar
Comologgo Baakpnr- yok mama vermiyorum hiç acaba sütü mü az geliyor ki aşıdan sonra başladı bu durumlar ona bağladım ben de bilmiorm olmadı hastaneye götürürüm gerildom bu haline :(
HellBoyy Asiyyrr valla ben 2 aylık aşısını vurdurdum ateşi bile olmadı ama bende sen gibi aşılardan korkuyorum rota virüs aşısını vurdurmayı düşünmüyorum bende
Sebnem9 Asiyyrr asıl aşı olmamasından korkun bence. Allah korusun hastalığın kendisi daha korkunç. En azından bebeğinizi koruma altına alırsınız.
Baakpnr- Comologgo çişli bez sayısından doyup doymadığı anlaşılıyormuş Ya kuzum . Eğer günlük 4-5 tane varsa doyuyordur ve öyleyse bundna degıldır bu yüzden doktora götürebilirsin aslında .
Comologgo Baakpnr- cisli olması yeterli dimi kaka sayısını bakılmıyor mu aclik tokluk durumunu anlamada ? Bu ara süt de içmek istemiyor midesini bulandiriyor kerata :(