Yaklaşık 15-20 gündür mama içmeyen 2 ay 10 günlük kızımın bu sabah idrarından kırmızı leke geldi hemen hastaneye gittim kan ve idrar tahlili yapıldı 15 tane lökosit çıktı karaciğer enzimi olan crp 0,21 alp 490 çıktı doktor antibiyotik verdi günde bir defa bir ölçek kullanacaksın haftaya da böbrek usg çekilecek çok üzüldüm enfeksiyonu olduğu için mama yemiyormuş nasıl anlamadım atak geçiriyor sandım ateşi olmadığı için enfeksiyondan şüphelenmedim anlayamadım içim içimi yiyor meğer hastaymış ve anlayamamışım :(