sahrakytpe merhBa ben 6 aylık anneyim lohusalığımda vs yanımda kimse yoktu doğumdan sonra korse giyiliyormuş daha çabuk toparlamak için .Normal doğum yaptım ama biraz göbeğim var kimse bana korse giymem gerektiğini söylemedi . Şimdi taksam fayda eder mi