ozomom düşme hissi de yaşıyor olabilir besige koyarken çok nazik koymalisn bir de muhtemelen memede uyuyakaliyo ve karnı tam doymuyor olabilir.beslenirken çiş yaparlar .o da rahatsız edebilir.ayrica daha çok küçük.ne olacak ki .işler biraz da yarım kalsın sonra yapılır ama bebeğinizle geçireceğiniz zamnlar gelmez .bir anda hızla büyüyecek iki gun önceki kıyafetleri olmayacak hayret edeceksiniz