KuzeyiinAnnesii Oğlum 13 aylık kahvaltılarında yada öğünlerinde arı poleni versem sakıncası varmıdır bilen kullanan beni aydınlatabilir mi 💡
Sareem KuzeyiinAnnesii bana doktor önerdi aslinda biraz zayif olduğumuz için. 11 aylikken önerdi hatta. Ama tam olarak ne işe yariyo bilmiyorum. Aktarda da var eczanede de hani fark nedir
Gokceninannesiiyim KuzeyiinAnnesii canım havalar çok sıcak bi doktora tanış öyle ver bu havalar da pek önerilmez polenler.
KuzeyiinAnnesii Sareem bende tanecikli olarak var 1 çay kaşığı katsam mı bilemedim 🤷🏻♀️ Onuda dolabı açınca gördüm aklıma geldi ötekiler damla şeklinde propolis galiba bende tam bilmiyorum 🤷🏻♀️
KuzeyiinAnnesii Gokceninannesiiyim ya bilmiyordum sıcak havalar da verilmediğini buda iyi oldu haklısınız bir görüşmem gerek bu konuyu
KuzeyiinAnnesii BiciNanaMusi propolis i 3 yaş öncesi önermedi onun yerine bağışık güçlenirici kullanıyorum içinde propolisde olan Yani direk kullanmıyorum arı polenide 1 çay kaşığı içtiği mama yada süte katılabilir ben yine güçlendirici kullandığımdan onu kullanmıyorum
BiciNanaMusi KuzeyiinAnnesii bizim arılarımız varda babam arı poleni verdi yedir diye ama ağır mi gelir diye tereddütte kaldım arı polenini her gün çay kaşığı verilmesinde bi sorun yok yani değil mi
KuzeyiinAnnesii BiciNanaMusi tamam verebilirsiniz o zaman alerji yapıcağını düşündüğünüz an bırakın siz ilk 1 gün verip 1 gün vermeyin sonra hergün verirsiniz