Anneler merhaba 22 Mart’ta doğum yaptım 2 gündür dikişlerimin 1 tanesi fena yanıyordu acı veriyordu bana bugün kontrolüm vardı ve dikişlerimde açılma olmuş neredeyse yarısından çoğuna yeniden dikiş atıldı ve ben resmen bugün doğum yapmışsa döndüm. Batikonla silip kurutma makinesi ile kurutuyorum. Ama kızlar çok fena sızlama ve iğne batması gibi bşr şey yaşıyorum doktor olabilir dedi sizlerde sormak istedim normal mi be ne yapsam bu ağrı acı azalır çabucak toparlarım