Merhaba 2 aylık oldum var bir kaç gündür aralıksız aglıyor akşamları susmuyor gaz ilacı kullanıyorum ağlarken ayaklarını çekiyor karnına dogru çıkartıyorlar gazı belki daha vardır ama 2 3 gündür annem kulağına pış pış yapınca susuyor ve uyuyor acaba kulağımı agrıyorki annem kulagı agrıyor galiba diyor