Benim bebeğim doğduğu zaman emmek istemedi sarılıktan hastanede yattığımız dönemde hiçbir doktor hemşire tutturamadı memeyi mastit oldum sol göğsümden süt kesildi hastaneden çıktığımız zaman silikon uç ile tutturdum öyle böyle 3 ay emzirdim tek göğüs mama meme gittik taki meme reddi yaşayana kdr ne yaptıysam tutturamadım göğsümü artık silikon uçlada emmiyordu biberonla sağıp vereyim dedim 3 4 gün düzenli sağdım ama anca 15 ml geliyor gün içinde sürekli sağmaya fırsat bulamıyorum bebek ev işi derken 3 ay 22 günlüğüz 3 aydan sonra tamamen mamaya döndük ve ben aşırı derecede eksik hissediyorum kendimi yani suçum yok ama emziremediğim için suçlu hissediyorum günlerdir başım ağrıyo düşünmekten günde 1 kez sağsam da bişey değişmiyor olmuyor yani içimi dökmek istedim uzun oldu kızlar kusura bakmayın lütfen sanki anne sütü alırsa bebeğim daha sağlıklı olacak gibi bilmiyorum kafam allak bullak sadece mama ile büyürse sorun olur mu 3 ay emebildi yavrum o da yarım yamalak :(