2.5 aylık kız bebeğim var 3 hafta önce doktor kontrolünde makat darlığı var bu çocukta dedi alttan gaz kaka çıkarmadığı için kusuyor dedi genel cerraha yönlendirdi genel cerraha gittim bi anda poposuna parmağını soktu şok olduk çocuk nasıl ağladı yavrum 🥺fitil ve anestol diye krem verdi kullanın 3 hafta sonra gelin dedi ben güvenmedim yapmadım fitili yaşadığım yerden dolayı doktorlar çok verimli değil başka bi ile doktora götürdüm öyle bişey yok çocuk yapmış kakasını dedi çocuğum kabız değil kakasını yapıyordu bazen ben katı şeyler yersem yapamıyor oda bi kaç gün sürüyor zeytinyağ içiriyorum geçiyor gazı var kolik dediler şimdi kafama takılan şu çocuğum uykuda bile ıkınıyor sonra ağlıyor gaz ve kaka yaparken acaba gerçekten darlık var mı nasıl bi yol izlediniz yardımcı olun lütfen uzun oldu kusura bakmayın 🥺