Canim benim hepimiz yaşadık tabiiki hatta daha kötüleri bile var emin ol. Ben kendimden örnek vereyim böğüre böğüre aglıyordum dunyam basıma yıkılmıs gibiydi yalnızlık, sezaryen agrılari, ev ici sorunlar. Ama gececek bunu unutma zor evet ama alışacaksin Allah sana bu gucu verdi. Vermeseydi o yavruyu sana emanet etmezdi. İlk is esin evdeyken duşa giriyorsun salonuna gecip tv acıyorsun kendine atistirmalıklar koyuyorsun bebegin uyudugunda isi gucu bosver hepimizin evini b.k goturdu bebek hijyeni kadar yapılsa yeter uzan dinlen uyu uyuyamıyırsan bir cay demle hatta kahve yap. Gumus kapak alıyorsun goguslerin icin hatta emzirdikten sonra ucunu sık cıkan sütü uclarına krem gibi sur bekle kurusun 5 saniye kadar gumus kapak kapatıyorsun. Bir destek istersen biz buradayız. Kısa bir zaman sonra sende bu depresyon postlarini yeni acanlara tavsiye verirken bulacaksin kendini💜