yamacalimoms Dogurmayi düşünüyorsanız umarım bu durum ile barışabilirsiniz. Ben oğlum 18 aylık olduğunda hamile kalmak istediğim için fikrimi paylaşayım, bebeğinizin benlik algısının oturmaya başladığı dönem olacağı için biraz kıskançlık sorunları yaşayabilirsiniz ama üstesinden gelirsiniz bence. Yaş aralığı ne fazla ne az, en ideali diye düşünüyorum :) büyük olanın kendi öz bakımını az da olsa yapabilmeye veya yapmak istemeye başladığı zamanlar. Tuvalet alışkanlığı da kazandırabilirseniz doğumdan önce daha rahat edersiniz. Korunma konusunda da, prezervatif ile korunmada penetrasyondan önce prezervatif takılmalı. Teorik olarak beklenmeyen gebeliklerin en büyük sebebi prezervatifi yanlış kullanım olarak geçiyor ve konuşulması tabu olduğu için gerçek istatikleri bilemiyoruz :) bol bol sabır ve mutluluklar dilerim